Na het plaatsen van uw bestelling

Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen via uw account. Wanneer u toch uw afleveradres wenst te wijzigen dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57).

Na het plaatsen van uw bestelling

In het bestelproces kunt u in de tweede stap (LEVEREN/OPHALEN) een ANDER LEVERADRES toevoegen.

Verzendingen binnen België zijn volledig gratis. Voor verzendingen naar het buitenland betaalt u 10,00 EUR verzendkosten.

Voor een snelle levering van uw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner B-Post. 

Direct na het plaatsen van uw bestelling en na het uitvoeren van uw betaling, zal u een orderbevestiging via mail ontvangen. In deze orderbevestiging vindt u een track-en trace code terug waarmee u op een eenvoudige wijze uw bestelling kunt volgen via het B-POST PLATFORM.

Wij houden u tevens meermaals op de hoogte over de verschillende STAPPEN in ons VERZENDPROCES (ORDERBEVESTIGING, VOORBEREIDING BESTELLING, LEVERING).

Op dit moment hanteert PARIS LONDRES een leveringstermijn van 1 tot 5 werkdagen. Direct na het plaatsen van uw bestelling en na het uitvoeren van uw betaling, zal u een orderbevestiging via mail ontvangen. In deze orderbevestiging vindt u een track-en trace code terug waarmee u op een eenvoudige wijze uw bestelling kunt volgen.


Controleer direct na ontvangst of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Indien dit niet zo is dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57) zodat wij het probleem op een snelle en efficiënte wijze kunnen oplossen.

Helaas is het niet mogelijk om uw leveringsmethode aan te passen nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Wanneer u toch uw leveringsmethode wenst aan te passen, verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57).

Onze verzendpartner B-Post biedt de bestelling aan op het gekozen afleveradres. Bent u niet thuis op het moment van levering dan ontvangt u hiervan een afwezigheidsbericht door B-Post. Vervolgens kunt u B-Post bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken of de bestelling in het vermelde B-Post postpunt of postkantoor ophalen.

Indien u hiermee problemen ondervindt dan kan u steeds contact opnemen via onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57) zodat wij het probleem op een snelle en efficiënte wijze kunnen oplossen.

Het verzendproces bij PARIS LONDRES verloopt via onderstaande stappen.


1) Uw bestelling wordt door ons ontvangen, opgezocht en getransfereerd naar ons centraal magazijn.

2) Ons centraal magazijn voert een KWALITEITSCONTROLE uit op uw bestelling en controleert uw bestelling op juistheid.

3) Uw bestelling wordt verzendklaar gemaakt en door onze verzendpartner B-Post opgehaald.

4) Uw bestelling wordt door onze verzendpartner B-Post bezorgd op het opgegeven afleveradres.


Op zoek naar een antwoord op uw vraag?

Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57


Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?

Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Contacteer ons