Helaas is het niet mogelijk om uw leveringsmethode aan te passen nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Wanneer u toch uw leveringsmethode wenst aan te passen, verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57). We vragen u bij voorkeur telefonisch contact op te nemen. Bij een aanvraag tot wijziging van de leveringsmethode is dit pas aangepast na bevestiging van Paris Londres.

Verzendingen binnen België & Nederland zijn gratis vanaf € 50. Voor verzendingen minder dan € 50 betaalt u € 4,95 verzendkosten. Voor verzendingen naar Frankrijk Duitsland en Luxemburg betaalt u 10,00 EUR verzendkosten.

Voor een snelle levering van uw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner B-Post. 

Direct na het plaatsen van uw bestelling en na het uitvoeren van uw betaling, zal u een orderbevestiging via mail ontvangen. Van zodra je pakje door ons magazijn werd ingepakt en klaargezet zal je hier een bericht over krijgen met een track & trace code om je pakje te kunnen volgen. De levering bij Paris Londres duurt gewoonlijk maximaal 5 werkdagen. De meeste bestelling worden echter de dag zelf nog verzonden indien de bestelling voor 12 u gebeurde.

.

Op dit moment hanteert PARIS LONDRES een leveringstermijn van 1 tot 5 werkdagen binnen Belgie. De meeste bestellingen worden echter nog de dag zelf verzonden. Direct na het plaatsen van uw bestelling en na het uitvoeren van uw betaling, zal u een orderbevestiging via mail ontvangen. Daarna gaan wij aan de slag om je bestelling voor te bereiden. Zodra je pakje klaar staat voor verzending, zal je hierover een mail ontvangen.

Controleer direct na ontvangst of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Indien dit niet zo is dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57) zodat wij het probleem op een snelle en efficiënte wijze kunnen oplossen.

Onze verzendpartner B-Post biedt de bestelling aan op het gekozen afleveradres. Bent u niet thuis op het moment van levering dan ontvangt u hiervan een afwezigheidsbericht door B-Post. Vervolgens kunt u B-Post bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken of de bestelling in het vermelde B-Post postpunt of postkantoor ophalen.

Indien u hiermee problemen ondervindt dan kan u steeds contact opnemen via onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57) zodat wij het probleem op een snelle en efficiënte wijze kunnen oplossen.

Het verzendproces bij PARIS LONDRES verloopt via onderstaande stappen.


1) Uw bestelling wordt door ons ontvangen, opgezocht en getransfereerd naar ons centraal magazijn of wordt meteen vanuit de winkel zelf verzonden.

2) Ons centraal magazijn/ fashion advisors voeren een KWALITEITSCONTROLE uit op uw bestelling en controleren uw bestelling op juistheid.

3) Uw bestelling wordt verzendklaar gemaakt en door onze verzendpartner B-Post opgehaald. Op dat moment zal u een track & trace code ontvangen.

4) Uw bestelling wordt door onze verzendpartner B-Post bezorgd op het opgegeven afleveradres.

Na het plaatsen van uw bestelling

Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen via uw account. Wanneer u toch uw afleveradres wenst te wijzigen dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst (per e-mail: webshop@parislondres.be of telefonisch: +32 (0)50 47 00 57). Bij voorkeur vragen we u ons hiervoor telefonisch te contacteren. Het leveradres werd pas correct aangepast na bevestiging van Paris Londres. Wij raden u aan om telefonisch contact op te nemen zodat dit tijdig kan gebeuren.

Tijdens het plaatsen van uw bestelling

In het bestelproces kunt u in de tweede stap (LEVEREN/OPHALEN) een ANDER LEVERADRES toevoegen.

Soms lopen er water vertragingen bij de bezorging en de transportdiensnten van Bpost en kan het wat langer duren voordat uw pakket u bereikt.
Houd uw mailbox en tracking-link in de gaten voor updates.


Op zoek naar een antwoord op uw vraag?

Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57


Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?

Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Contacteer ons