Voor wij een bestelling verzenden doen wij steeds een KWALITEITSCONTROLE. Indien een artikel beschadigd is toegekomen dient u ons een klachtenaangifte te bezorgen via mail webshop@parislondres.be of telefonisch +32 50 47 00 57.  Het artikel met uw klachtenaangifte kunt u terugsturen naar PARIS LONDRES nv. Dirk Martensstraat 21, 8200 Brugge ter attentie van de klachtendienst. Onze KLACHTENDIENST zal uw klacht met de nodige zorg en spoed behandelen en u op de hoogte houden.

U kunt de beschadigde schoen ook steeds afgeven in een winkelpunt van PARIS LONDRES en daar een klachtenaangifte invullen.


Indien u meer vragen heeft over ons klachtenbeleid, neem dan gerust contact op met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.

Indien u een artikel heeft ontvangen die u niet besteld heeft, neemt u best binnen de 24 uur contact op met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.

U kunt ons ook steeds contacteren via het contactformulier of via de chatfunctie.

Onze klantendienst zal het nodige doen om zo snel mogelijk een oplossing voor u te vinden.


Op zoek naar een antwoord op uw vraag?

Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57


Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?

Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Contacteer ons