Om een artikel te ruilen zijn er twee mogelijkheden:


1. U stuurt het artikel naar ons terug. Om het artikel terug te sturen, dient deze onbeschadigd en in originele verpakking met bijhorende retourbon verstuurd te worden naar: PARIS LONDRES, Dirk Martensstraat, 8200 Brugge. De verzendkosten zijn voor de klant.

2. U brengt het artikel binnen in één van onze 15 winkelpunten. U kunt het artikel, onbeschadigd en in originele verpakking met bijhorende retourbon binnen brengen in een van onze winkelpunten.
Indien u een omruiling wenst dan kunt u op de retourbon de gewenste schoen of maat aanvragen. Indien de nieuwe schoen een andere prijs heeft dan de geretourneerde schoen dan wordt het verschil verrekend.

Indien u een artikel wenst terug te sturen zonder deze om te ruilen, kunt u dit aanduiden op de retourbon. Dan regelen wij een terugbetaling.

Indien u niet in België woont en u goederen wenst om te ruilen of terug te sturen, kunt u steeds terecht bij onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.

Voor meer informatie of vragen kunt u ons ook steeds bereiken op het nummer +32 50 47 00 57 of via e-mail: webshop@parislondres.be.

U heeft het recht aan PARIS LONDRES mee te delen dat u afziet van de aankoop binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de producten.

De schoenen, handtassen of accessoires dienen onbeschadigd en in originele verpakking teruggestuurd te worden.Onder 'originele verpakking' worden zowel het product als de verpakking van het product (schoendoos) begrepen.


Op zoek naar een antwoord op uw vraag?

Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57


Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?

Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Contacteer ons