Veelgestelde vragen
Als de maat niet past of u wenst toch een ander artikel, dan kan u kiezen voor een omruiling.
Om een artikel te ruilen zijn er twee mogelijkheden:
1. U brengt het artikel binnen in één van onze 15 winkelpunten. U kunt het artikel, onbeschadigd en in originele verpakking met bijhorende retourbon binnen brengen in een van onze winkelpunten. In onze winkel kan het artikel geruild worden voor een artikel naar keuze. Indien het nieuwe artikel een andere prijs heeft dan het geretourneerde artikel, dan wordt het verschil verrekend.
2. Indien u wenst om te ruilen voor een ander artikel en u beschikt niet over de mogelijkheid om langs te gaan in één van onze winkels, vragen we u het artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen van het nieuwe gewenste artikel. Wij betalen u het bedrag na ontvangst van uw retour zo snel mogelijk terug. Om het nieuwe andere artikel te verkrijgen, kan u dus best een nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier kunnen we u het beste helpen om zo snel mogelijk het nieuwe gewenste artikel te kunnen leveren.
Voor meer informatie of vragen kunt u ons ook steeds bereiken op het nummer +32 50 47 00 57 of via e-mail: webshop@parislondres.be.
U heeft het recht aan PARIS LONDRES mee te delen dat u afziet van de aankoop binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de producten.
Het ruilen van een artikel is enkel mogelijk via één van onze winkelpunten. Indien u een grotere/kleinere maat of een ander artikel wenst te ontvangen dan het artikel uit uw originele bestelling, kan dit heel gemakkelijk door een nieuwe bestelling te plaatsen. Uw originele bestelling kan retour gestuurd worden waarna een terugbetaling zal gebeuren.
Artikelen kunnen enkel geruild worden in een van onze winkelpunten. Hiervoor gelden onderstaande voorwaarden:
De schoenen, handtassen of accessoires dienen onbeschadigd en in originele verpakking teruggestuurd te worden.Onder 'originele verpakking' worden zowel het product als de verpakking van het product (schoendoos) begrepen.
Is het voor u niet mogelijk om uw online bestelling te ruilen in een van onze winkels? Dan kan u de bestelling gewoon retourneren en betalen wij u het bedrag terug. Het nieuwe gewenste artikel kan eenvoudigweg besteld worden via een nieuw order. Op die manier kunnen we u het snelste helpen om het nieuwe artikel snel bij u te leveren.
Op zoek naar een antwoord op uw vraag?
Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57
Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?
Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.