Veelgestelde vragen
Indien u een artikel heeft ontvangen die u niet besteld heeft, neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.
U kunt ons ook steeds contacteren via het contactformulier of via de chatfunctie.
Onze klantendienst zal het nodige doen om zo snel mogelijk een oplossing voor u te vinden.
Voor wij een bestelling verzenden doen wij steeds een KWALITEITSCONTROLE. Indien een artikel beschadigd is toegekomen dient u ons een klachtenaangifte te bezorgen via mail webshop@parislondres.be of telefonisch +32 50 47 00 57. Het artikel met uw klachtenaangifte kunt u terugsturen naar PARIS LONDRES nv. Dirk Martensstraat 21, 8200 Brugge ter attentie van de klachtendienst. Onze KLACHTENDIENST zal uw klacht met de nodige zorg en spoed behandelen en u op de hoogte houden.
U kunt de beschadigde schoen ook steeds afgeven in een winkelpunt van PARIS LONDRES en daar een klachtenaangifte invullen.
Indien u meer vragen heeft over ons klachtenbeleid, neem dan gerust contact op met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.
Op zoek naar een antwoord op uw vraag?
Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57
Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?
Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.