Maximaal 7 kalenderdagen na de reservatiebevestiging ontvangen te hebben, kunt u uw artikel passen in het gekozen winkelpunt. Van zodra deze beschikbaar is in de winkel naar keuze, zult u hiervan per SMS of via E-MAIL op de hoogte van gebracht worden.

Uw reservatie blijft geldig voor maximaal 7 kalenderdagen. Daarna wordt deze automatisch geannuleerd.

Om een reservatie te maken dient u naar het product te gaan. Daar ziet u een onderdeel “PAS DIT PAAR SCHOENEN IN 1 VAN ONZE WINKELS”. Hier kunt u de WINKEL NAAR KEUZE en de GEWENSTE MAAT selecteren. Daaronder vult u uw NAAM, E-MAIL en uw GSM NUMMER in. Controleer uw gegevens en klik op BEVESTIG RESERVATIE. Van zodra de schoen aanwezig is in de winkel, krijgt u hiervan bericht (E-MAIL/SMS) van ons.

Indien uw gewenste maat niet meer tussen de maten staat dan wil dit zeggen dat deze helaas niet meer beschikbaar is.

Voor HANDTASSEN EN ACCESSOIRES is het niet nodig een maat in te vullen.

U kunt maximaal drie artikelen reserveren.

Tijdens de solden kunt u niet reserveren. Indien u vragen hebt over een bepaald artikel, kunt u wel steeds contact opnemen met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.

Tijdens de koppelverkoop kunt u niet reserveren. Indien u vragen hebt over een bepaald artikel, kunt u wel steeds contact opnemen met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.

Op de productpagina kiest u eerst uw gewenste maat, daarna klikt u op BESCHIKBAARHEID IN DE WINKEL. Dit brengt u naar een kaart waarbij alle winkels die deze schoen in uw maat nog hebben, OPGELICHT zijn.

Als u een ONLINE RESERVATIE maakt, dan kiest u een winkelpunt waar u het gewenst artikel graag zou passen. Hier zal het gewenst artikel dan geleverd worden. Dit gebeurt kosteloos. Het gewenst artikel blijft 7 kalenderdagen beschikbaar voor u in het winkelpunt naar keuze. De bevestiging van uw reservatie en de exacte afhaaldatum zal per e-mail en SMS bevestigd worden. U kunt dan in uw winkelpunt naar keuze beslissen of u al dan niet tot aankoop overgaat. Een online reservatie heeft geen aankoopverplichting.


Indien u een ONLINE AANKOOP doet dan wordt uw aankoop bij u thuis geleverd of in het gekozen afhaalpunt/B-Post Packautomaat. Uw aankoop dient hier eerst helemaal betaald te zijn voor deze opgestuurd wordt.

Uw wachtwoord kunt u eenvoudig wijzigen in uw account.

Indien u hiermee problemen ondervindt dat kunt u het best contact opnemen met onze klantendienst via e-mail: webshop@parislondres.be of op het nummer +32 50 47 00 57.


Op zoek naar een antwoord op uw vraag?

Vind hier het antwoord op onze veelgestelde vragen. Vindt u het antwoord niet terug?
Neem dan gerust contact op met onze klantendienst via mail of telefonisch +32 50 47 00 57


Het antwoord op je vraag niet teruggevonden?

Maak gebruik van ons contactformulier om uw vraag door te sturen en we zullen u hierop zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Contacteer ons