Als echtgenoot, vader van twee prachtige dochters en zaakvoerder van PARIS LONDRES ben ik zwaar onder de indruk van de afgelopen weken. Sinds het begin van deze gezondheidscrisis heb ik samen met onze medewerkers & shopmanagers er alles aan gedaan om in de meest veilige omstandigheden verder een goede service te kunnen geven aan onze trouwe klanten via onze webshop.

Daardoor zijn we ook telefonisch bereikbaar in het weekend tijdens de dag en kunnen we zowel overdag als ‘s avonds advies geven via onze chatfunctie op onze webshop. We blijven hierdoor bereikbaar voor onze klanten.

Via Facebook, Instagram, digitale nieuwsbrieven & Shoelicious (ons eigen magazine) inspireren we onze fans verder en tonen hen, dankzij het enthousiasme van onze medewerkers, een virtuele etalage van onze mooie collectie.

Alle emoties zijn de revue gepasseerd maar gelukkig waren er twee die steeds opnieuw overwonnen, hoop en dankbaarheid. Dankbaarheid voor de vele webbestellingen als teken van steun van onze trouwe klanten, dankbaarheid & fierheid voor de positieve motivatie, passie en ongelofelijke inzet van onze medewerkers & shopmanagers. En hoop als houvast en positivisme naar de toekomst toe.

We zijn een authentiek familiebedrijf, sinds 1905 & al vier generaties lang, met een mooie geschiedenis van passie en vakmanschap, een sterk verhaal, maar nu met een moeilijk hoofdstuk dat we moeten schrijven.

Het is pijnlijk om onze 15 winkels nu leeg en verlaten te zien. We missen die bruisende sfeer van funshopping waarbij onze mooie collectie kan schitteren en gepast kan worden, die blije gezichten van onze trouwe klanten wanneer we hen kunnen adviseren en een optimale service geven.

Na “Blijf in uw kot, ik meen het!”, zou “Koop lokaal, ik meen het!” een goede tweede credo zijn, want alle lokale parels verdienen onze aandacht.

Wijzelf vergeten ook niet onze Italiaanse, Spaanse & Portugese leveranciers die ook een heel moeilijke periode moeten overbruggen en hopen ook met hen snel opnieuw aan de slag te kunnen gaan om nieuwe mooie collecties te kunnen creëren.

Door onze geschiedenis heen hebben we onszelf steeds in vraag gesteld, "Hoe kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn?". Ook nu doen we dit, "Hoe geven wij op een veilige manier dezelfde service?". Want anderen zullen soms kiezen om minder service te geven, als kostenbesparing.

Wij kiezen resoluut om dezelfde service te blijven geven en onze klantvriendelijkheid hoog te houden, op een veilige manier, ook in onze 15 winkels als deze binnenkort weer open mogen gaan.

Zowel voor onze trouwe klanten, ons familiebedrijf als onze leveranciers willen we een triple win nastreven en winnen zullen we zodat we op één dag opnieuw samen een stap in de wereld kunnen zetten, op een veilige manier, maar met schoenen van PARIS LONDRES.

Hou je goed, zorg voor elkaar en leef!

 

Veel leesplezier!

Xavier De Vos